Merhaba anneler, kızım 3 yaşında bu zamana kadar macun kullanmadan su ile diş fırçalama yapıyorduk ancak artık başlamak istiyorum. Kızım tükürmeyi fazla yapmıyor bu dönemde macunun bir zararı olur mu kullananlar nasıl yapıyorsunuz? Hangi marka kullanıyorsunuz? Bilgi verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏🏻