bireylulannesi Kızlar Bebeğimi gündüz tamamen memeden kestim geçen hafta bugün 8.günümüz ama gece hala 1-2 kez uyanıyor ve emzirmeden asla uyumuyor kıyamet kopuyor sanki evde.Emzirmek zorunda kalıyorum ama tamamen kesmek istiyorum ne yapmam gerekiyor 🥲
Sedaayaz2525 bireylulannesi bebeginiz acıktıgi için değil alıştığı için agliycak bırakın bir kaç gün ağlasın gece belirli bir saat belirleyin benm bebeğim şuan 16 aylık uzun zaman oldu geceleri vermedim hiç saat 9 da 10 da gece uykusuna geçerken karnını doyururum sonra gece uyanmaz ve sabah 6 7 gibi mama içer . Halada öyle canım bazen hiç kalkmıyor bile şuan da 9 da 10 da kalkıyor nasıl alisirsa öyle gider ağliyor diye aç sanmayın illa geri uyuyun uyumuyorsa bekleyin ağlasın biraz illaki uyuycak
bireylulannesi Sedaayaz2525 teşekkür ederim canım,acıktığı için değil alışkanlık haline getirmiş farkındayım 🫠
RasiimmEfemom bireylulannesi benimki 1 yaşında gece beslenmesi yok yaklaşık 2 2 buçuk aydır. Gece yatarken önce emzirip sonra ek besinle besliyorum. Gece de yanına suluğunda su bırakıyorum bu damlatmak bardaklarda. Uyanırsa iki içip uyuyor geri. Bu şekilde kesti beslenmesini