Benim bebeğimde de 2.5 aylık olana kadar vardı. Konak olmuştu . Hem kaşında hem de saçında vardı. Bebek yağını biraz bekletip tarakla tersine tarayıp sonra banyo yaptırıyordum . Sebamed kullandım. Saçları konak yüzünden tamamen dökülmüştü. Sonra yeniden ve sağlam çıktılar. Saçları dökülünce konak problemi de tamamen ortadan kalkmış oldu