Birgullll3 benim oğlumda kolikti. Şükür 3.ayından sonra gaz vs derdimiz azalarak bittiği için rahatladı ama 4.ayda diğerleri atak değilmiş dedim resmen üstümüzden ezdi geçti. Meme reddi herşeyi inceleme merakı uçan kuşa bakma isteği sürekli kavga etme kendini tokat atarak ifade etme helede birşeyi istiyorsa ona seri tokat atıyordu 🙄 şükür bitti ama 5.ay atağıda öyle uzun sürüyor