Merhaba
Bebeğim 26 aylık 18 nde 27 aylık olacak. Şu dört gündür öğle ve gece uykularımız çok kötüleşmeye başladı nedenini anlamıyorum yanında yatarak uyuturdum şimdi uyumuyor yatakta oyun oynuyor uyumamak için direniyor ama kucağıma aldığımda biraz zaman sonra uyuyor ama yanında yattığımda asla uyumuyor ki normalde uyurdu. Böyle sorun yaşayan var mı bu bir dönem mi anlamadım.