Kızlar emziriyprum fakat yetip yetmediğini bilmiyorum. Bebek aç olsa durmaz değil mi ya da şekeri mi düşer acaba o zaman da baygın olur değil mi ?
Yani ne yapacağımı bilmiyorum, nasıl doyduğunu anlayacağım . Açsa eğer bunu ya çok ağlamasından mı anlıyoruz