busraslan1 Bebeğim tam 60 günlük bugün doktor randevumuz vardı doğum kilosu 3500dü şimdi 4550 çıktı anne sütü alıyordu ama doktor çok az almış en az 600 gram almalıydı 500 gram almış dedi çok üzüldüm sütüm de azalmış gibi hissediyorum tahin pekmez helva yumurta peynir ne süt yapabilirse yiyordum en az 1.5 litre su içiyordum nasıl arttırabilirim sütümü ne yapabilirim yardım eder misiniz
Elifadaannesi busraslan1 promalt rezene anne çayları bunlar çok güzel süt artırıyor bilinçli şekilde sağım yaparsanız da artar
marinelife busraslan1 aklınıza ne geliyorsa deneyin ya ben ne gördüysem deniyorum bazen bakıyorum artmış ama ne arttırdı bilmiyorum uyku ve su kesin önemli ama su 1,5 az bence.
gizemgnd busraslan1 1.5 az bence de en az 3 lt içmeye çalış uyku çok önemli sıcak duş da. Bebeğini sık sık emzir. Bir de emzirdikten sonra makineyle sağım yapmaya çalışabilirsin bebeğin uyanmayıp emmediği zamanlarda da.
Serapucr busraslan1 benim bebeğim 2900 kilo doğdu birinci ay aşmızda tartık 4500 kiloydu en son bir hafata sonra iki ay aşmış var baklaım kaç olmuş seninki biraz az almış süt icnide ben soğan bide bulgur bilavı çok yedim kahvaltıda reçel çayına bol şeker atbic derdi annem çayda süt yapyormuş
busraslan1 marinelife bu aralar gündüzleri hiç uyuyamıyorum ondan da olmuş olabilir 😞 kafama takmamaya çalışıyorum daha kötü olur diye ama yapamıyorum bu kadar şey deniyorum neden olmuyor bilmiyoeum
busraslan1 gizemgnd bebeğim çok sık emiyor zaten ben de o yüzden yetiyordur sanıyordum bebek emdikçe süt gelir diyorlardı en fazla 2 saat uyuyor zaten
Elifadaannesi busraslan1 aynen ama çoğalmaya başlayınca bırak çünkü çok sağım yapınca süt tazyikli oluyor oda bi sorun
marinelife busraslan1 lütfen kendinize bu kötülüğü yapmayın. Ben bebeğim ilk doğduğunda yaptım hamileyken bile tişörtüm ıslanırdı benim sezaryen oldum direkt geldi sütüm ama bebeğim memeyi tutmadı silikonla emdi bıraktırmaya çalışırken stresten sütüm bi gitti daha 10-15 günlük gidiş o gidiş o zamandan beri süt arttırmaya çalışıyorum. Mama veriyorum zaten dünyanın sonu değil sonuçta çözümü olmayan bir dert değil tabii o durumda insan kendine bunları söyleyemiyor ama bu süreçleri geçirmiş biri olarak ben size söyleyeyim stres yapmayın artarsa artar artmazsa da bir şekilde büyük bu çocuk
busraslan1 marinelife yok zaten ben de veriyorum mama kötü bişey değil ama o kadar çabaya sütün atmamasına şaşırıyorum ve üzülüyorum neden diyorum yani
Ecce323 busraslan1 1.5 cok az en az 3 için her emzirmeden önce 1 bardak her emzirdikten sonrada 1 bardak için hurma ve tahn helvası cok iyi ayroca ben rezene ve anason cayı içiyorum bebeğim tosbag gibi maşallah hem boy hem kilo iri bir bebek doktor bana sütünüz manda sütü gibi dedi inanın cok iştahlı biri degilim sürekli birşeylerde yemem kilomda yok süt için en önemli şey su su su
AliAreninAnnesi busraslan1 benim bebeğimde 3,240 doğdu sonra 3,150 grama düştü , 60 günlük kontrolümüzde 4.410 gr çıktı ben az dedim doktorumuza ama o tersini söyledi gayet iyi kilosu sonuçta anne sütü alıyor sadece demişti
busraslan1 AliAreninAnnesi neredeyse aynı bizimkiyle internette doktorlar da 600 gram aldıysa mükemmel diyor
Kelebegimmmm busraslan1 çoğu yerde 500 gr yeterli kabul ediliyor. Sütğnüz gayet yeterli. Bebeğin o kadar ihtiyacı var demk ki. 100-200 gr dolayı mama başlamayın. Bu sefer daha az emer. Sütünz gerçktn azalır. Belki de biberondan meme reddi olur. Hiç emmez. Çok pişman olabilirsiniz. İçinz ferah olsn. Bebk istese emerek artırır sütü. Yiyeckle süt artmaz
busraslan1 Kelebegimmmm zaten memeden sonra huzurlu oluyor rahat uykuya geçebiliyor çişli bezleri falan her şeyi takip etmiştim şaşırdım çok az diyince doktor
AliAreninAnnesi busraslan1 Bence aldığı kilo normal abartılacak kadar az değil siz canınızı sıkmayın doktorunuz biraz üzücü konuşmuş ama kafaya takıp üzülmeyin sütünüz daha çok etkilenir
User busraslan1 eğer doktor mama başlayın dediyse günde 2 kez EDS ile 60 cc mama verebilirsiniz, kesinlikle biberon kullanmayın meme reddi olur
Serapucr User neyle veriyorsunuz peki bende bu hafta baslcam sütüm var ama yeterli oladignı duşnyorsum dün sağlık ocağındaki hemşirye sordum verebilirsin günde bı ölçek hangi mamayı verbiliri ha bide hangi yöntemle verebilirim hiç bir bilgim yok anlatrsanız çok sevinirim bebeğim iki ay dört günlük
busraslan1 AliAreninAnnesi evet maalesef çok kötü çok az almış falan diye konuştu 90 ml arada veriyordum doktor sürekli 120 ml ver dedi 2 aylık çocuk emzirmeden sonra nasıl 120 ml içicek acaba bilmiyorum