ikitosbikannesi Kızlar merhaba Oğlum 1 hafta sonra 1 yaşına giriyor aile içinde güzel bir masa kurup kutlamak istiyorum. Süsleri malzemeleri nereden alabilirim? Sizler nasıl kutlama yaptınız? Görsel ve yazılı fikirlerinizi bekliyorum
Beraninannesii ikitosbikannesi Partiden sayfasına bakabilirsiniz eşime doğum günü yaptım süsleri ordan aldım hemen elime ulaştı gayet güzeldi 😇
ikitosbikannesi Beraninannesii sümeyyeeeeeee😍 hemen bakayım oraya aynı şehirde olduğumuza göre banada çabuk gelir sen beraya yapacak mısın doğum günü ☺
Beraninannesii ikitosbikannesi Yaa yapicaz bizde Fenerbahçe istiyor eşim ama o renklerde konsept bulmak zor İzmit’te partievi diye biryer varmış hiç olmadı bi oraya bakicam bide avem varya İzmit’te biliyormusun ben nişan alışverişimi de oradan yapmıştım bide oralara bakicam 🥲
ikitosbikannesi Beraninannesii kız oturduğum sokağı anca biliyorum 😂 Kuruçeşmeye taşındım kartepeden dediğin yere bende bakayım bir eşim götürsün ☺ artık denk gelmiyoruz postlara beni unutmuşsun ben hatırlamasam
Beraninannesii ikitosbikannesi Vallahim unutmuşum 🙈 Avem belsa plazanin arkasında onu biliyorumda partievi nerede bilmiyorum 🥲
Sblock ikitosbikannesi teşekkür ederim🥰 eminim siz daha güzelini yaparsınız ☺️ bizim burada parti malzemeleri satan bir yer var oradan aldım bizde aile arasında küçük bir şey yaptık pastayı da küçük almıştık resimdekini kartondan kardeşimle yaptık😇