Kızlar selam malum Mayıs ayına girdik anneler günü yaklaşıyor. Eşimle 8 yıldır beraberiz yaklaşık iki yıldır da evliyiz. Hediye bulmakta ikimizde zorlanıyoruz. O da artık diyor ki sen istediğin ihtiyacın olan bir şeyi söyle ben alayım. Eskiden kızardım ama şimdilerde mantıklı geliyor 😂 sizler anneler günü için neler alınsın isterdiniz? Aynı zamanda bu ay doğum günümde var. Hem bana hemde sizlere fikir olsun. Sizce ev aletleri alınmalı mı böyle zamanlarda? Yoksa kişisel mi olmalı hediyeler?