gizemgnd Yarın 2 aylık oluyoruz. Bebeğim gazlı o yüzden her emzirme sonrası gazını çıkarmaya çalışıyorum. Siz ne zamana kadar devam ettiniz gazını çıkarmaya merak ettim?
edafmo gizemgnd tamamen kendi çıkarabilene kadar devam edilmeliymiş. Bu da ortalam 4ayı buluyomuş diye biliyorum