Sezaryen olarak doğumumu yaptım bugun 20. Gün ama dikiş yerlerim hala çok acıyor normal mi yoksa bende mi böyle ağrı oluyor bilemedim size danışmak istedim hareketlerimi aşırı kısıtlamıyor ama dokununca külot değince acıtıyo ağrıyı kesicek bişey var mı ağrı kesici fayda eder mi