Bucuruk85 Günaydın anneler bebeğim 6,5 aylık çok öksürüyor biraz burnuda akıyor prospan şurup veriyorum birazcık mandalina suyu versem olurmuki gribi geçmesi için
Yusufmrv Turuncgıller asitli oldugundan önerilmiyor suan dıye bılıyorum fizyolojıkle burnunu ac emzırıyorsan bol bol emzir kendi ellerini sürekli temiz tut cok gecmiş olsun