Merhaba anneler nerden başlasam bilmiyorum biraz uzun olacak okumak istemeyenler geçebilir 😂 benim kızım 22.ayına girmek üzere ama çok hırçın,istediği olmadığında kendini yerlere atıp bıraksam dakikalarca ağlayabilir,ı ı diyo herşeye yok diyo markete gidiyoruz herşeyi almak istiyo almayınca bağırıyor kendini parçalıyor komşuya gidiyoruz kedisi var onun getirirken yine aynı hıçkıra hıçkıra ağlıyor parktan dönüyoruz aynı komşunun kapısında araba var biniyor diyorum tamam ağlatmayayım yarım sat bekliyorum onu hadi annecim artık gidiyoruz diyorum gelmiyo zorla kucağıma alıp götürüyorum me biçim ağlıyor bi bilseniz sakin bi anımız yok yemeğini döke saça yer 40 kere üst değiştiririz günde oda ağlayarak altını da aynı şekilde. Ben hiç yapma diyen bi anne olmadım bağıran kızan bi anne olmadım bu zamana kadar acaba ondan mı böyle hırçın herşey benim istediğim gibi olsun diyor çevrem diyor bunuda kızmadın hiç şımarttın diye. Ama artık sabrım gerçekten tükendi sesim yükseliyor bazen döktüğü falan umrumda değil ama biyere gitmeye çekiniyorum orda da rahat davranmak istiyor sofra veriyorum çekip atıyor başka yerde de insan kendini kötü hissediyor ısrar etsem yine çok ağlıyor bu sefer gönlünü asla edemiyorum huysuz oluyo gün boyu dışarı diye ağlar soğuk derim anlamaz kapıda öyle ağlar. Eşyalarını paylaşmıyor zorla almaya çalışan çocuğa vuruyor,bağırıyor ı ıııııı diyor geçimsiz çok üzülüyorum hep böyle mi olacak diye. Bunlar daha inanın bi kaçı lütfen bana bi yol gösterin ben ne yapacağım küçük çocuğu olan biyere gitmek istemiyorum artık