R4761 hakkınızı arayın. Bizde 4 yıllık kiracıyız, 2 bin ödüyorduk. Bize 7 bin gibi düşünüyorum zam dedi devletin verdiği haklardan bahsettik. Öyle böyle konuştuk diye 5 bin yaptı kiramızı hiç bişey demeden 4 bin lira gönderdik. Vede devletin verdiği zama bakarsak 2500 ödememiz gerekiyor yinede ortam kötü diye 4e karar kıldık. Ağzını açıp tek kelam edemedi hakkınızdan bahsederseniz şikayet edeceğinizi söyleyin yapamaz öyle bi zam. Gerekirse git dava et felan de devlet arkanda alır cezasını oturur