Mylovelovemom Takipdeyim baya agladi uyudu sonra atesini falan takip edin dedi ben iki saat sonra bi cay kasigi calpol veriyim diyorum her ihtimale karsi baska onerdiginiz bisey var mi?
maysa-19 Mylovelovemom ateş çıkmadan ateş düşürücü vermek iyi değil bazı bebeklerde ateş hiç olmuyor hatta sadece huysuzluk oluyor
sedaozan Mylovelovemom ateşi çıkmazsa endişelenecek bir durum yok. Daha çok minik ateş vs olmadan ağrı kesici vermeyin ☺️
BuzluLatte Mylovelovemom ateşi çıkmadan vermeyin. 2 ay aşısı çok huysuzluk yapmıştı bizde bol bol emzirin sevin bebeğinizi. Ama ateş olmadan ilaca basvurmayin bence
Humosunannesi Mylovelovemom bana atesi olmasa bile kolunda agri olabilir dedi hemsire. Atesi yoktu cok huzursuzdu ben de bi cay kasıgı calpol verdim. Cocugu zorlamak ya da yormak istemedim kalca cikikligindan dolayi pavlik bandaji da takili cunku. Cok huzursuzsa agrisi olabilir
Alp_46 Ateşi çıkmadı ama calpol verdim rahat uyudu aşı yerinin ağrısını da almıştır sende vermek istersen ver bence
Mylovelovemom Alp_46 evet gerek yok atesi cikmadan bi kac saat sonra vericem. Zorluk ceksin ben de istemiyorum insallah kolay atlatir
Yasemin-kckdgn Mylovelovemom ben vermiştim ağrısı olmasın diye sadece bir kere ateşi çıkmadı bir daha vermedim