Kızlar bebeğim 14 aylık son iki aydır saçlarıyla başı dertte 😂 ben topluyorum o çıkartıyor tokayı. Saçları uzun gözünün önüne geliyor, saçların arasından bakmayı tercih ediyor kendisi. Güzel güzel anlatıyorum yok, elini saçına attığı an dikkatini dağıtıyorum bazen işe yarasa da bi bakıyorum yine çıkartmış. Acıdığını düşünmüyorum saçında toka yokken de bazen saçını çekiyor. Napcam nasıl düzeltcem bu durumu ya. Şapka, bandana falan da sevmez hemen çıkartır. Nasıl alıştırabilirim? 🥲