oglumuz01 Çok çılgın gibi ağlıyor. Binayı yıkıyor. Hiç bir şekilde susmuyor. İlla emecek o memeyi. 14 aylık Gece beslenmesini kessem daha uzun uyusa ama olmuyoorrr
Zlm oglumuz01 siz agliyo diye verirseniz birdaha denediginizde daha çok ağlayacak yıksın yapicak birşey yok şu verin gerekirse belki ağzını oyalar ama kararlı olun en fazla bir haftaya alisir
Umutluluk Uykusuzhergeceeee istiyor ama bi kaç zaman sonra normale dönüyor.zaten su için uyanıp veriyorsunuz sonra onuda su bitti diyip geri uyutun 😅 yani ben öyle yaptım sonra uyanmadı şimdiki hedefim emzik