Ainza ben kızımda 8 aylıkken olmuştum, emziriyorum şimdi oğlum 7buçuk aylık hala olmadım emziriyorum yine. 1 yaşından sonra gitmeyi düşünüyorum doktora eğer hala olmazsam. Emzirme hormonları bakılıyor yumurtlamayı, ondan adet olmayabiliyoruz ama emzirdiğim halde 40ı çıktığı gibi adet olan arkadaşım da var, bünyeden bünyeye değişiyor.