Arkadaşlar merhaba bugun oğlum 5 gunluk ve 4 gunluk kontrolu için dün doğum yaptığım hastaneye bebeğimi getirdiğimizde sarılık olduğu, bilirubin değerinin 21.7 olduğunu söylediler ve dun geceden beri Foto terapiye başladılar. Çok zor bir gece geçirdik hala daha ışıgın altında yatıyor yavrum. Ama degerleri 5 lere düştü. Şunu merak ediyorum bu şekilde sarılığı yuksek çıkıp foto terapi alıp sonrasında duzelen var mı? Değerleriniz tekrardan yukseldi mi yoksa düştü mü yavaş yavaş?