Herkese merhaba trendyoldan Alışveriş yaptım ama kıyafetler küçük geldi hemde malını beğenmedim iade yapıcam dün akşam iade talebi verdim sabah Trendyol kargo geldi almak için ben normal poşetsiz verdim çünkü bana gelen poşetleri yok beyfendi poşetlemem gerektiğini söyledi dönüşte uğrayıp alırım dedi bende uykudan yeni kalkmştm soramadım başka bir poşetle mi paketlemem lazım diye siz daha önce iade yaptınızmı nasıl oluyo bu iş ilk defa başıma geliyo şimdiden teşekkürler 💕