Amine- BelaCivciv ama içinde kahvelik var göz bebeği etrafı ben ela diyorum eşim de mavi diyor bence mavi olsa her yerinin mavi olması gerekir
BelaCivciv Amine- Hayır her yeri mavi olmaz. Nerdeyse bütün renkli gözlerde göz bebeğinin çevresi kahve oluyor. Benim, eşimin, kızımın, annemin, kardeşimin hepimizin gözleri renkli ve etrafında kahvelikler var. Ela göz daha farklı oluyor🙃
Amine- BelaCivciv ben mavi olunca bütün her yeri mavi olmalı diye düşünmüştüm o yüzden eşime ela deyip duruyorum 😄
Amine- Nurfatihsare ben mutlu resim den atıyorum Google mutlu resim yazıp yükledim altına gelen linki paylaştım