Morlenss Her ısırdıgında kararlı bir şekilde hayır deyip memeden çekmek gerekiyormuş, bizim diş yok ama damaklarıyla ısırıp cekıyor, ben yapıyorum memeden cekıyorum her ısırdıgında , bazen emiyor bazen cektım dıye ağlıyor, diş çıkınca da deneyecegım faydası olur mu bılmem , deneyebılırsınız.