Bebegim dün 6aylik oldu ve 1-2haftadir durup dururken ıkınıyor kakasini yapamiyor yada zor yapiyor. Mamasina zeytin yagi damlattim öyle bazen faydasi oluyodu artik oda olmuyor. Bu aralar ek gida da vermiyorum kakasini yapinca koyu yapiyor. Ve genelde sadece mama ictigi an yapiyor. Ne yapsam ise yarar ?