smnr55 Kızlar oğlum 3 aylık saçlarım hala dökülüyor avuç avuç sizinde böyle oluyor mu ne yapıyorsun bu duruma ne olur çözüm önerin 😢
ozgenaydemir Bitkisel şampuan kullanıyorum fakat değişen hiçbir şey daha olmadı biraz daha kullanıp bakacam 🤷♀️
smnr55 Bucuruk85 canım doktordan gelince buraya da yaz biz de faydalanalım benimde öyle valla önleri kel oluyor yavaş yavaş 😣
1TekAlya Dogumdan sonra folik asite (kan hapi)devam ettinmi canim 3 ay devam etmemiz gerekiyormus yoksa saç dökülmesi ve asiri uykuya egilim olurmus
smnr55 1TekAlya evet doktorum kullan demişti ama üşenmekten kullanmadım saçlarım çok dökümdü yeni başladım 😢