Kızlar bebeğim 5 aylık, alt iki dişi çıktı 4.5 aylıkken. Doktor randevumuza da daha 1 hafta var ondan öncesinde sizden de yardım alayım dedim. 6 aydan önce ek gıda verilmez biliyorum ama bebeğim asla durmuyor yani biz yemek yerken resmen ondan kaçmaya çalışıyoruz iki haftadır sürekli :( eğer yarımızdaysa ve yemek yiyorsak o an ortalığı yıkıyor tabakları almaya çalışıyor sofradaki şeylere saldırıyor vermeyince kıyamet kopuyor ağzından salyaları akıyor tabaklara ulaşamadıkça. Araştırdığım kadarıyla böyle durumlarda ek gıdaya başlanabilir diyor ama bebeğim daha küçük geliyor bana ama onun isteklerini de çevirmek istemiyorum var mı böyle durum yaşayan ve erkenden başlayan acaba bir de ne yapacağımı nasıl yapacağımı yedireceğimi hiç bilmiyorum çok korkuyorum ek gıdadan :(