Kuzum11 2 aylık bebek anneleri bi Düzen kurdunuzmu benim hala düzenim yok, ne emme saati ne uyku birde ikinci bebiş yani, tecrübesizleştim bu gaz ve kolik yüzünden . Sizler ne yapıyorsunuz?
Mavimsii24 Kuzum11 Bizde 2ay 8 günlüğüz gece ve gündüz uykusu yok sabahlıyoruz hergün ne yapacağımı şaşırdım bende 😣
Paramedik16 Kuzum11 4 aylık ikizlerim var düzeltilmiş 2 aylıklar 2 ay erken doğdular düzenimiz şöyle var 3 saatte bir mutlaka beslenirler her besleme öncesi karınlarına masaj yaparım yağla altları alınır 1 saatte olsa mutlaka uyurlar her beslemeden sonra genelde bu şekilde :)
Alparslanim1 Kuzum11 evet daha var şimdi sadece uyumak ve emmrkten ibarettir hayatı 😀2 ay 23 günlüğüz bizde daha yeni yeni oyun halısına falan bakmaya başladı. Uyku düzeni emme saati hâla yok sabırla 4. Ayı bekliyorum ama atağından da korkuyorum 🤣
Alparslanim1 Kuzum11 hep öyle olur zaten 😄ilk çocuğa güvenerek çocuk yapmayın ikinci tam tersi olur diyorlar🤣
Seysey11 Yarın tam 2 aylığız hiçbir şeyin saati düzeni yok karambole her şey onun isteğine göre şuanlık 🤭 geçen benimde aklıma gelmişti düzen kurmalı mıyım diye burda yazılanları görünce rahatladımm
Ovgusss 2 gün sonra 2 aylık oluyoruz tam yavaş yavaş bi düzene girdik gibi 😌 yani aynı döngü de ilerliyoruz suanlık Bazen geceleri uyutmuyor oda nazarımız olsun diyorum 😌🙏🏻 ama oyuncak vs hiç birini anlamıyor henüz