Merhaba anneler bebeğim 9 buçuk aylık ve bir süredir gece dalıp uyuyamıyor sürekli meme istiyor uykudan uyanınca babası uyutmaya çalışınca ağlıyor üst yan dişleri çıkıyor önleri çıkmadan yanlar patlamış acaba o yüzden mi böyle küçükken daha güzel uyuyordu şimdi gecede 20 kez uyanıyor geceleri bir yere çıkamıyorum yapışık ikiz gibiyiz duşa bile zor giriyorum uyandığında beni arıyor ağlıyor nerdeyse 6.ayından beri bu şekilde geceleri sık uyanıyor napıcam bilmiyorum gündüzde de çalışıyorum iş ev iş ev bitik durumdayım sosyal yaşantım sıfır artık bende yıpranmaya başladım başından geçiren anneler lütfen yardım edin😓