ShuraMeyra Selam kızlar 23 günlük anneyim. Kanamam baya azaldı sonra rengi sarıya döndü 2 gün boyunca o sekilde geldi acık kahve koyu sarı gibi. Sonra tekrar kıp kırmızı adet kanaması yogunlugunda kan geldi. 40 kanımı yoksa adet kanına döndümmü bilemedim?
AliAreninAnnesi ShuraMeyra Canım benimde kesilir gibi olmuştu sonra tekrar başlamıştı 40 ım çıkmadan. Doktoruma sormuştum pırtı kalmıştır içinde o yüzden tekrardan kanaman başlamıştır dedi.
ShuraMeyra AliAreninAnnesi öylemi anladım bende sevinmiştim ne güzel bitti kanamam diye . Bayada kansızım umarım dahada uzun sürmez bu durum ..
AliAreninAnnesi ShuraMeyra Umarım sürmez kan ilacı kullanmayı aksatmayın aman. Ben atamamıştım pırtıyı ilaç kullanmak zorunda kalmıştım öyle atabilmiştim
edafmo ShuraMeyra benim 40ım çıkmadan başlamıştı. Ama lohusa kanamam 30.günde bitmişti tamamen sarı renkte dahil gelmiyordu. O yüzden regl oluş olmadığımı ayırt edebildim ama senin bir iki gün var arada emin olamadım regl mi değil mi
ShuraMeyra edafmo benimki evet tamamen bitmesi koyu sarı akıntı klasik beyaz akıntıya dönmedi. Ve hic gelmedigide olmadı. 40 içinde ara ara durup devam ettiği olabiliyormuş sanırım
MeReYa ShuraMeyra Ben sezaryen doğum yaptım. Sürekli sarı su gibi geliyordu. Sonra yoğun kanamam oldu. Kesinlikle adet diye tahmin ediyorum.
ShuraMeyra MeReYa valla cok merak ediyorum adet kanımı degilmi diye korkuyorumda. Ebem dogumdan sonraki aylara özellikle dikkat et bucut doğurganlığa çok elverişli oluyormuş dedi. Ayrıca emziriyorumda hemen adet olmak beni korkutuyor