Ysgl26 ya Sağlık ocağında ki hemşireler biraz abartıyor olayı. Bizimde rota dozları arası haftaları hesapladı olmaz geçiyor falan dedi doktorumuz da olur dinleme onları dedi ve sonra prospektüsü okudum doktorum doğru söylemiş 😅😂😂😂 Bence doktorunuza güveniyorsanız onu dinleyin özel aşılar konusunda illa 3er doz vurulmak zorunda değil hangi ayda başlanırsa dozu ona göre değişiyor ben 1. Yaşında yaptıracağım mesela kızıma. Doktorum 7. Aydan önce önermedi zaten çok fazla devlet aşısı var demişti bana