Panda123 benim de gebelik şekerim vardı, diyet yapıp kontrol altına aldım fakat 35. Hafta covid olunca dikkat etmeme rağmen şekerim tavan yaptı ve suyum geldi. Sancı olmadığı için ciğer geliştirici yapıldı, 2 gün etkisini bekledik sezaryen olucaktım. Sabah ameliyatım vardı gece sancım başladı ve normal doğurdum 😅hem de 35.haaftada. 2840 gr doğdu