Günaydın herkese kızlar 💐 benim bebeğim 17 aylık ve çok sevgi dolu, gördüğü her çocuğa sarılmaya/öpmeye çalışan oyun oynamak isteyen bir bebek. Dün halama gittik annemle orda halamın torunu da vardı ¾ yaşlarında benim oğlum onu görünce hemen koşup sarılmak istedi oynamak istedi ama o scooter biniyordu evin içinde bağırıp üstüne doğru sürünce korktu kendini geri çekti bana yapıştı. Biraz zaman geçti biz aralarını bulmaya çalıştık bisürü oyuncaklar vardı bebeğim tekrardan gitti yanına ama o oyuncaklarını kıskanıp itti oğlumu (birazda herkes oğlumu sevince kıskandı). Bebeğim yine ağlayarak yanıma geldi ve bütün akşam yanımda oturdu, normalde çok hareketli o kadar oyuncak karşısında asla oturmayan bir bebek olmasına rağmen. Buna çok üzüldüm ya karşımdaki de çocuk onunla konustum bak sende bize geldiğinde bisürü araba var onlarla oynarsınız, o seninle oynamaya geldi, seni özlemiş gibisinden ama fayda etmedi. Belli ki bundan sonra da bu tip çocuklarla parkta, dışarda, aile oturmalarında karşılaşacak. Buna nasıl alışır? Ben şiddete meyil etmesini, vurup/iten bir çocuk yetiştirmek asssla istemiyorum ama böyle hareketlerle karşılaşınca da pısıp kalmasına gönlüm razı olmuyor. Nasıl hareket edeceğimi düşünüyorum dünden beri o sessiz, hareketsiz yanımda oturan halini hatırladıkça üzülüyorum 🥲 sizden fikir istiyorum siz olsanız nasıl davranırdınız yada davranıyorsunuz?