Ceylinadam5 Burcx o aylarda bazen kacaniliyor buyuk yada kucuk bez kullanimida olabilir kac numara kullaniyirsun
Kbrbisi28 Baby me kullaniyoruz su anda sizdirma yok bir kere sızdırma oldu onun sebebide zıbını asılltirdgi icin sizdirmis
UMUTCAN_ASYA Burcx bebegim 17 aylık doğduğundan 1 ay sonra baby turco ya gectim islak mendilimizde bezimizde BABY TURCO Çok memnunuz (Molfix den geçiş yaptik taşma oluyordu)