Kagan_A10 Cok gecmis olsun. Insallah bebeginiz bur an önce sagligina kavusur. Oglumda 4 bucuk aylikken hamak besiginden düsmustu. Kafatasi catlamisti. Kafasinda sislik olmustu. 1 gun boyunca hastanede yattik. Kanama riskine karsi. Bizde kanama olmadi cok sukur. Umarim bebeginizde cabucak atlatir. Catlak kafatasina birsey yapmadilar zamanla gececek dediler. Bir nebze olsun icinize su serpmek istedim. Allah yardimcisi olsun yavrunuzun🙏🙏