9 ay 13 günlüğüz bizde öyleyiz ama ben memnunum yapışık ikizim diye seviyorum onlar bu dönemde ayrılma kaybetme korkusu yaşıyor o yüzden bu halleri mutfakta birşey yapacaksam tezgaha oturağına oturtuyorum evi süpürürken yürüteçte peşimden geliyor geri kalanımız ful oyun bu aralar hava iyi diye dışarı çıkıyoruz çimlere atıyoruz kendimizi, yanlış duymadıysam bu süreç 3 yaşına kadar sürüyormuş, bu günler geri gelmiyor üzülmeyin geçicek 🤗🤍