Kizlar oğlum 2.5 yaşında tuvalet eğitimine basliycam bugün öneri ve fikirlerinize ihtiyacım var kendini gayet iyi ifade edebilen konuşması iyi bir çocuk lakin korkuyor tuvalete girmiyor güzelce izah ediyorm bak bende buraya çiş yapiyorm gel diyorum hayır anne benim çişim yok diyor kucağıma alıp girdirince Cok agliyor lazimlik aldım dün oturdu üstüne ama bezi varken bezini çıkartmıyor napmam lazm bana yol gösterin