yildirimfamily Kizlar günaydin. Bebegim 27 gunluk dün aksamdan beri cok kusuyor kustugu zaman agiz mendili komple islaniyo neredeyse emdigi butun sütü cikariyor. Sadece anne sutuyle besleniyor emerek. Ama bu durum beni korkutmaya basladi ilk zmnkar cok az kusmalar olurdu normal derdim ama simdi cok olmaya basladi normal mi kabul etmeliyim yoksa anormal mi basina boyle bisy gelen var mi yazarsa sevinirim🙏🙏💓
Mstfam Doktpra gitmeniz şazım yediğini kusuyorsa beslenemez o kustukca siz beslemeye devam edin kilo kaybı olmadın
Brglbray Reflü olabilir onu doktor bilir tabii. Oğlum o zamanlar aynı şekilde emdiği sütü çıkarıyordu ben de 5 dakika emzirip çekmeyi 10 dakika sonra bi daha emzirmeyi denedim bir süre böyle yaptım her gün dakikayı uzattım daha sonra kendi isteğine bıraktım. Bebekler o zamanlar doyup doyamadığını anlamadığı için fazla emiyor güvende hissettiği için meme de duruyor o da emmeyi tetikliyor fazla geldiği için de emdiği süt tekrar çıkıyor mide kapakçığı işlevini tam yerine getiremiyor bu dönemler. Benim yöntemimi bi deneyin eğer devam ederse doktora gidin tabii. Ben çözümü böyle buldum bana da reflü olabilir denmişti ilk önce böyle denedim baktım düzeldi gitmedim doktora ama siz atlamayın lütfen tavsiyedir sadece 🤗
tuzvelimon Mutlaka doktora gidin. Biz de aynı sorunla gitmiştik artık ağzından burnundan geliyordu kustuğunda. 2 gün yeni Doğan yığın bakımda kaldı sıvı yetersizliği olmuş. Küçük bebeklerde çok önemli. Enfeksiyon var mı diye de araştırılmış olur hem de. Bize fizyolojik reflü dendi. Dik emxiriyorum az az emziriyorum reflü yatağı kullanıyorum altını açarken bile başını dik tutuyorum tutarken gaz çıkarırken karnından tutmuyorum. Yine kusuyor ama ağzından burnundan gelmiyor en azından
yildirimfamily Kizlaar hepinize tesekkur ederim oglum 2 gün oylleydi ama suan duzeldi coksukur kusmuyor🙏💓