Osmnn_457 Ben kızımın adını “Mira” koydum. “Parlayan, ışık saçan, yol gösteren, ışıldayan” anlamlarına geliyor. Bence hem kısa hem anlamı güzel hem de seslenişi güzel. Nasipse bir kızım daha olursa onun ismini de “Mihra” düşünüyorum. “iyiliksever, muhabbeti iyi, nazik ve hoşgörülü” anlamlarına geliyor.