Mehmetkays merhaba çok geçmiş olsun …( bu sonuç için birde alt grup çalışması yapıldı üçlü negatif gibi agresifliği araştırılıyor o örneği bi hoca fakülteye yönlendirmişti)öncelikle birden çok cerrah ile görüştük cerrahi işlem ile ilgili memeyi aldırma yada bölgesel temizleme gibi . İçimizin en rahat edeceği bize göre daha açık konuşan Dr ile memenin alınmasına karar verdik , sonra onkoloji ile görüştük önce ameliyat mı kemoterapi mi diye. Bizde kemo uygun görüldü 15 günde bir olarak 6 kür aldık saçlar döküldü ama çok yıpranmadan geçti şükür hatta kemo sonra pet ve muayene de tümör küçülmüş denildi yani olumlu cevap..
sonra ameliyat oldu , yarada sıkıntı vardı biraz o zorladı ödem olmuştu . Oda geçince radyoterapi aldı ve düzenli üç aylık kontroller başladı , üç yıl sonra altı aya düştü .. ama en önemli şey kesinlikle psikoloji stres yapmayıp ahlayıp vahlanma da olmasın ama hafife de alınmayacak tabi ki . Birde kimseyle konuşulmasa çok iyi insanlar negatif hikaye anlatmaya bayılıyor malesef .. muayene sırası beklerken bile uzak otururum herkese , herkesin hastalığı tanı aynı olsa bile kendine özel . 5 yıl olmak üzere çok şükür iyi . İnşallah hep sağlıklı olurlar , sizlere de acil şifalar 🤲🌸