Gizem51 yinede dikkatli olmak lazım. Ben zaten sizi eleştirmek yargılamak için yazmadım. Her ürün herkeste aynı etkiyi gostermiyor malesef. Bitkisel diye her ürün güvenilirde olmuyor. Hele geçen burda bı bebegı gördüm annesı zayıflama cayı içmiş. Kıpkırmızı alerji olmuş vücudu. Üzüldüm çocuğa. Zaten çok temkinliydım bıtkısel ürünler konusunda. Artık ıyıce korktum. Kullanmam.