Merhaba arkadaşlar 19 aylık oglum memlekete gidip geldik orda da hastalandı ateş kusma ishal ve hiç bişey yemiyor ordada hastaneye götürdük iğne yapıldı ilaç verdik geçmedi eve geldik iki kere daha götürdük yine igne yapıldı ilaç verildi geçmedi iki haftadan fazla böyle ve hiç bişey yemiyor nasıl düzelir bildiğiniz bişey varsa söylerseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim hepinize ♥️🌼