Merhabalar. Bebeğim 7 aylık. Sürekli yürümeye çalışıyor. 5 buçuk aylıkken sürünmeye başladı, 6 aylıkken emekliyordu. Şimdi de koltuklara tutunup tutunup ayağa kalkıyor ve yavaş yavaş sıralıyor. Aile hekimimiz 9. aydan önce ayakları üzerine bastırma demişti ama bebeği de engellemek istemiyorum. Bebeği erken yürüyenlere sorum, bacaklarında bir eğrilik veya kalçada bir sorun yaşayan oldu mu? Yürümeye başlamadan engellemeli miyim?