Arkadaşlar cuma günü saglık ocagına kan vermiştim beta için cumartesi gidip bide hastahaneye verdim saglık ocagındaki çıkmadı diye sağlık ocagındaki bugün çıktı daha 19 muş ama cumartesi yaptırdığım hastajanedeki deger 18 çıkmıştı kimyasal gebelik mi yoksa kanama falan da yok öyle Bi