anne905 Kızlar 7.500 kilo ve ben 4 numara kullanıyorum ama lastikleri hep iz bırakıyor sıkı mı bağlıyorum acaba elimle lastikleri de düzeltiyorum ama anlamadım çok mu bol bağlamak gerekiyor bu seferde taşmaz mı😩
dilekmertcan anne905 benımde oyle baby turco kullanıyorum 4 numara 7 kılo bebegım ama ız yapıyor çözümü nedir bez de oldukca bol gelıyor
midekoruyucu anne905 valla ben üzerinde yazan kiloya göre hiç kullanamadım. Hep iz yaptı. Bebeğim 6-7 kiloyken 10 kilo üzeri olanları kullandım hep. Yoksa lastik hep iz yaptı