Balloglummm karaca hatır hüps kullanıyorum 2li olandan. Sütlü içecek hazırlama/ süt ısıtma özelliği de var baya iş görüyor. Kahvesini bol atınca güzel köpük veriyor ama ölçüsüyle bir ölçek atınca yetmiyor. Önceden fakir kaave kullanıyordum ondan da memnundum 🍀