Miraymomm Üniversite mezunuyum ama şuanda çalışamıyorum çocuktan kaynaklı. En azından evde çocuğa baktığım dönemde açıktan bir bölüm daha bitireyim diyorum. Zorlukları neler ?
GezginPaNDa Miraymomm yılda 4 kere sınava giriyorsunuz başka bir zorluğu yok . Sınavlardan önce çocukla ders çalışabilirseniz çok rahat geçersiniz
Miraymomm GezginPaNDa aa çok iyiymiş. Çalışıyorum rahat bir şekilde, annem sağolsun yakınız onlara gidiyorum haftada 3 gün orda kalıyorum çalışma şansım var. Çok teşekkür ediyorum
Miraymomm Zlm Çalışma imkanım var o şekilde, omun haricinde bir zorluğu yoksa iyi oldu benim için. En azından bir meslek daha