birmelekannesi__ Büyük ihtimalle hamileyim. Sabahları kusmaya başladım bile. Adetim de çok gecikti. O kadar korunmama rağmen oldu. Kızım daha 14 aylık. Beni neler bekliyor. Bebeklerinin yaş aralığı az olanlar var mı. ?
Twinsmom-- birmelekannesi__ Kuzum niye korkuyorsun benimde ikizlerim var birbirlerine bakıp gülüyorlar canını sıkma kardeşi olduğu için oyun arkadaşı olur onun içinde❤️🥰
birmelekannesi__ Twinsmom-- korkum çalıştığım için. Öğretmenim ve evimden çok uzakta çalışıyorum. Günlük 4 saat yol gidiyorum. Zaten zordu şimdi hayat daha da zor olacak. Mecbur ücretsiz izin alacağım bu sefer de ekonomik olarak zorlanacağız istanbuldayız ev kiraları belli yaşam şartları belli. Çocuklarıma haksızlık etmiş oluyorum :(
Twinsmom-- birmelekannesi__ Anlıyorum sizi ama karnına o çocuğu koyduysa rabbim yapacak birşey yok herşeyin hayırlısını isteyin dua edin🤲🏻🥰
liyamira 2 ay once dogum yaptim kizim 24 aylik cok uzuldum cok agladim ilk gunler zor ama sonrasi harika iyiki de olmuş hic uzulme birlikte buyuyolar zor olsada hergun nasil vakit geciyor anlamiyosun kabullenmek zor oluyor beklenmedik anda oldugu icin
birmelekannesi__ liyamira evet ilk başta baya bir üzüldüm nasıl yapacağım kaldıramam bakamam dedim ama şu an daha çok kabullendim. Rabbim ol dediyse olma demek bize düşmez. Bir şekilde büyürler rabbim sağlıkla doğmasını nasip etsin dileyip de isteyen herkese de nasip etsin inşallah 😊