GayeAlparslan Lastik izi yapmayan bebek bezi öneriniz nedir. Bebeğimde bezler hep lastik izi yapıyor.
Zeynolii GayeAlparslan sleppy kullanırken bizde de çok oluyordu ama molfix pure softa geçince düzeldi
ElifDurucuk GayeAlparslan sleepy i bırakma sebebimdi. Molfix kullanıyoruz, kalıpları daha güzel. Şimdilik memnunum 🌸
Merve1601 Bende sleppy kullanıyorum uygun fiyatlı diye ama çok fazla iz yapıyor ve bebeğim 6500 kilo olmasına rağmen 5 numara kullanıyorum molfix kullanan anneler kalıpları nasıl memnun musunuz ?