Kızlar oğlumu 37+1 de sezeryan doğum ile dünyaya getirdim. Şu an 2 ay 22 günlüğüz atak haftasını doğum tarihinden itibaren mi takip etmem lazım yoksa internette 40 haftaya tamamlayarak takip edin yazıyor ama internete pek güvenmiyorum. Oğlum her zaman atak haftasının belirtilerini yaşıyor zaten 🫠😀Nasıl ayarlicam bu durumu aklım karıştı vala yardımcı olur musunuz