Mkoa61 Kızlar 10 aylık kız bebeğim var vajinasında sarı ayva tüyleri var aralarında 4 5 adet siyah kıl var endişelenmem gerekiyor mu başına böyle bişey gelen var mı? -
Smry Mkoa61 benim bebeğim 3 aylık onda da yeni gördüm sarı sarı tüyler var ben de artıyorum acaba bir sorun mu var diye
Mkoa61 Baktırdım östrojen hormonu fazla olabilirmiş çocuk endokrinolojiye yönlendirdi perşembe günü göstercem allahın izniyle bakalım ordaki doktor ne diyecek
Mkoa61 Bugün gösterdım bebeğimi doktora kullandıgım kremlerı sordu sudocrem ve bepantol dedım sudocrem kıllanma yapıyor kullanma bı daha sadece bepantol kullan dedı birde kan testi verdık çok şükür bişey çıkmadı