glsh25 Kızlar yaşayan varmı 33 gün oldu doğum olalı lazer dikiş yapıldı kontorole gitmiştim iyiydi şimdi dün dikişin orta yerinde kızarıklık fark ettim nette üşütünce olabilir yazıyo doğru mu acaba kontrolüme biraz daha var enfeksiyon değildir dimi?? :((
Sevdapl glsh25 oradan akan bir sıvı falan yoksa korkmayın. Benimki de bir ara kızarıktı. Şu an o kadar belirsiz ki yeri. İncecik beyaz bir çizgiye dönüştü.
2bakartal glsh25 Sivi akmiyosa pek sorun olmuyor.Pamuklu kilot giyin ve kuru kalsin disiklerin oldugu yer.Gecmis olsun
Esved1802 glsh25 kagıt havlu koyun kuru tutun gidiyor kızarıklık Bende de olmuştu ben biraz baticon sürüp kuruduktan sonra bunları yaptım
Asiye66 glsh25 bende kiloluyum bende de aynı kızarıklık var göbeğim üstüne düştüğü için ondandır belkide
Yasemin23 Pembe benimki ya hiç beyaz olmadi 3ay oldu doğum yapalı zayıfım bu arada beyaz mi olmadı gerekiyormuş